* Las armas que se muestran en las imágenes pueden ser diferentes a las armas a la compatibilidad escrita bajo cada modelo Fobus

APN365
  • APN365
  • APN365
  • APN365
  • APN365

APN365

Sig P365, P365 380, P365X

 

אודות הנרתיק

נרתיק ה-APN מיועד לנשיאת אקדח בתוך המכנסיים, באופן נסתר, מלפנים (Appendix Carry), על המותן, מאחור וכן גם מחוץ למכנסיים. הנרתיק מציע בורג לכיוון עוצמת אחיזת האקדח בתוך הנרתיק; מחזיק חגורה מתכוונן המאפשר בחירה בין חמש זוויות שונות לאקדח, באמצעות סיבוב פשוט בכיוון/נגד כיוון השעון; גב מגן זיעה החוצץ בין האקדח לבין גוף המשתמש, עוזר לאחיזה מהירה ומלאה של קת האקדח, ומספק מידה של אוורור מבלי לאפשר מעבר זיעה מהגוף אל צינת האקדח (מגן הזיעה מתפרק וניתן להשתמש בנרתיק בלעדיו); פדאל ומחזיק חגורה סטטי לשימוש חיצוני; ולבסוף הנרתיק מתאים למשתמשים ימניים ושמאליים כאחד, וניתן להופכו מימין לשמאל ללא שימוש בכלים כלשהם. 

 

הנרתיק עמיד בתנאים סביבתיים קשים, הוא קל משקל, גב הנרתיק מאוורר, הוא ניתן לרחיצה באמצעות מים וסבון, הוא מעניק נוחות מרבית למשתמש ורמת הסלקה אופטימלית.

 

הוראות שימוש

הכנס את הנרתיק לתוך מכנסיך במיקום על המותן שהוא הנוח לך ביותר. ניתן לשאת את הנרתיק על המותן מאחור או מלפנים - Appendix Carry. ודא שתפס החגורה חובק את החגורה מבחוץ, כאשר הכיפוף התחתון שלו מוכנס מתחת לחגורה.

כאשר נעשה שימוש בתפס חגורה  מסוג J, יש לוודא תחילה שהתפס חובק את המכנס מלמעלה (בין המכנס לגב החגורה) ולאחר מכן תופס את חלקה התחתון של החגורה מלמטה, באמצעות הוו הקשתי עליו מותבע סמל החברה FOBUS. לשימוש בפדאל החיצוני מקם את הנרתיק על גבי המותן, בנקודה הנוחה לך ביותר על היקף המותן, כך שהפדל נמצא בתוך המכנסיים והנרתיק מחוץ להם. דחוף את הנרתיק למטה עמוק ככל שניתן, עד שהווים הנמצאים על גבי הפדל ממוקמים בתוך המכנסיים מתחת לגובה החגורה. בפדאל קיים מחזיק חגורה מובנה ברוחב 4 ס"מ. לשימוש במחזיק החגורה, השחל את החגורה דרך מחזיק החגורה. 

פרט לנשיאה קדמית של הנרתיק, בכל יתר המצבים אין להשתמש בכנף ההסלקה המצורפת.

 .הופסק J hook -ייצור ה *

 

מידע טכני

חומר גלם – פולימרים בהזרקה. מנגנון הנרתיק – נרתיק פנימי וחיצוני עם אחיזה פאסיבית ובורג לכיוון עוצמת האחיזה.

$40MSRP

Videos

Fobus Universal IWB Holsters

Fobus lleva las fundas internas un paso más allá!

Las fundas Fobus IWBL, IWBM & IWBS son la próxima generación de fundas internas o de porte oculto, ofreciendo carcaza y reverso de la funda elaborados en polímero flexible inyectado; presentadas en tamaños largo, mediano y corto, cada uno con capacidad de adaptación múltiple para fundas de similar tamaño, haciendo de éstas tanto las más económicas como las más cómodas y fácilmente ocultables del mercado.

FOLLOW US ON INSTAGRAM