CONTACT |  CATALOG |  FAQ

* Guns shown in the pictures may be different from the actual gun fits written under each Fobus model.

IWBS CC
  • IWBS CC
  • IWBS CC
  • IWBS CC
  • IWBS CC

IWBS CC

Sig P365, P365X, P365 XMACRO

 

מנגנון הנרתיק

נרתיק פנימי עם אחיזה פאסיבית

 

אודות הנרתיק

הנרתיק הפנימי האוניברסלי מיועד לנשיאת האקדח באופן מוסלק, בתוך המכנסיים. הנרתיק בנוי מגב גמיש החוצץ בין האקדח לבין גוף המשתמש, קליפה חיצונית חצי-קשיחה העוטפת את האקדח ומאפשרת שליפה והחזרה ביד אחת, ושני קליפסים המשמשים למיקום הנרתיק בגובה קו המכנסיים. הנרתיק הוא קל משקל, מעניק נוחות מרבית על ידי חלוקת משקל האקדח על פני שטח גדול, מאפשר הכנסת החולצה למכנסיים תוך שמירה על הסלקת הנרתיק, גב הנרתיק מאוורר, הוא ניצן לרחיצה באמצעות מים וסבון, וחשוב מכל – הנרתיק מאפשר נשיאה של אקדחים שונים שממדיהם דומים, ובכך, בניגוד לנרתיקי קיידקס ונרתיקים היברידיים אחרים, הוא חוסך החלפת קליפה חיצונית כאשר מחליפים אקדחים בגודל דומה.

 

הוראות שימוש

הכנס את הנרתיק לתוך מכנסיך במיקום על המותן שהוא הנוח לך ביותר, תוך ששפת הנרתיק העליונה נמצאת באותו גובה של קו החגורה. יתכן שתידרש לשחרר את חגורתך לחלוטין כדי לעשות זאת. ודא כי שני הקליפסים של הנרתיק חובקים את החגורה מבחוץ, כאשר הכיפוף התחתון שלהם מוכנס מתחת לחגורה. הדק את חגורתך עד אשר תרגיש שמופעל לחץ של החגורה על הנרתיק, אך קליפת הנרתיק לא נלחצת פנימה ואינך פוגע בשפת הנרתיק בעת הכנסת האקדח. חשוב לזכור: הנרתיק הפנימי האוניברסלי תוכנן עבור קבוצת אקדחים גדולה בעלת ממדים דומים, ולא עבוד אקדח ספציפי, והוא אינו מכיל מנגנון החזקה של האקדח בנרתיק על ידי הקלקה או נעילה. החזקת האקדח מושגת על ידי חיכוך עם גב הנרתיק ולחץ של חגורת המשתמש; לכן, אנא הימנע מהפיכת הנרתיק או טלטולו בידיך, כאשר האקדח בתוכו. פעולה זו תביא לנפילת האקדח.

 

מידע טכני

חומר גלם – פולימר / ניילון בהזרקה. מנגנון הנרתיק – אחיזה פאסיבית באמצעות התנגדות פני הנרתיק ולחץ חגורת המשתמש.

$38MSRP
Fobus Universal IWB Holsters

Fobus takes inside the waistband holsters one step further!

Fobus IWBL, IWBM & IWBS are the next generation of inside the waistband holsters, featuring a polymer injected flexible holster backing and shell, that come in large, medium & small sizes, each able to accommodate multiple, similar-sized pistols, making them as economic as they are comfortable and concealable. 

FOLLOW US ON INSTAGRAM